«فرانگران نوین» انتخابات هیات‏‏‌مدیره خود را به صورت نرم افزاری برگزار کرد

«فرانگران نوین» انتخابات هیات‏‏‌مدیره خود را به صورت نرم افزاری برگزار کرد

هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان انجمن فرانگران نوین با حضور سفیر مالزی در ایران و نمایندگان اداره صمت خراسان رضوی ، اتاق بازرگانی و اداره کل کار ، رفاه و امور اجتماعی در هتل درویش مشهد برگزار شد…

انجمن «فرانگران نوین» برای نخستین بار در کشور هفتمین دوره انتخابات هیات‏‏‌مدیره و بازرسان خود را با بهره‏‏‌گیری از فناوری‏‏‌های مدرن شامل هوش مصنوعی امروز برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی انجمن فرانگران نوین، «فرانگران نوین»، ۱۴ سال پیش با هدف ایجاد هم‏‏‌افزایی علمی و کاربردی در بین جوانان، کارآفرینان، صنعتگران، فعالان اقتصادی و پیشکسوتان تشکیل شد. این انجمن در سال ۱۴۰۲ با ارائه هدفمند خدمات می‏‏‌کوشد شعار «باهم بودن» را بار دیگر معنا بخشد. تحقق این شعار در سال‌های گذشته موجب شد تا فرانگران بار دیگر بتواند با ایجاد یک بستر تخصصی از برترین برندهای ملی و بین‌المللی در بخش‏‏‌های متفاوت، ایده‏‏‌ها و تجربه‏‏‌ها را به یکدیگر پیوند بزند تا نقشی موثر در پیشبرد و توسعه آبادانی و نوآفرینی کشور عزیزمان ایفا کند. انتخابات هفتمین دوره هیات‏‏‌مدیره و بازرسان این انجمن با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای فرانگران، فعالان بنام حوزه اقتصادی و چهره‏‏‌های شاخص کشوری، چهارشنبه، ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ در هتل درویشی مشهد برگزار شد.

لازم به ذکر است شرکت سازه های اطلاعاتی تصویرآرا شرق هم در این انجمن حضور داشته و همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید جناب آقای اکبر صالحی رئیس هیئت مدیره شرکت تصویرآرا و مؤسس مجموعه فرهنگی هنری آبرنگ و جناب آقای آقای قاسم قاری زاده مقدم، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تصویرآرا نیز حضور داشته اند.

 

فرانگران نوین

مجموعه فرهنگی هنری آبرنگ

سازه های اطلاعاتی تصویرآرا شرق